MUAYTHAIFORUM Index du Forum

MUAYTHAIFORUM Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

test van lopers die hardlopen

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    MUAYTHAIFORUM Index du Forum -> MUAYTHAI FORUM -> MUAY THAI
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Lumpinee master
Lumpinee master

MessagePosté le: 01/11/2018 02:59:34    Sujet du message: test van lopers die hardlopen Répondre en citant

Iets meer dan een week geleden introduceerde adidas hun nieuwe Boost middenzooltechnologie. Op basis van mechanische testen wordt Boost aangeprezen Nike Air Presto Mujer als het leveren van de beste energieretour van elk dempmateriaal Nike Air Zoom Pegasus 34 Mujer dat momenteel in een hardloopschoen is verwerkt. Deze bevinding werd bevestigd door Runner's World Magazine, die de schoen in hun schoenenlab op de proef stelde en ontdekte dat het dempingsmateriaal inderdaad een snit was boven de rest als het gaat om energieretour. Na de Boost-introductie schreef ik een bericht in waarin ik de marketingaanpak van adidas bekritiseerde, erop wijzend dat hoe een materiaal zich tijdens mechanische tests gedraagt, niet hetzelfde is als hoe het zich op de menselijke voet gedraagt. Ik kreeg een heleboel reacties op die post, velen via privémail, en de overgrote meerderheid kwam van mensen die het eens waren met wat ik schreef. Een van die e-mails kwam van Amby Burfoot, die al meer dan 40 jaar schoenen heeft zien evolueren (of zich afhankelijk Nike Air Max 97 Donne van uw perspectief zal ontwikkelen). Amby en ik delen een interesse Nike Air Vapormax Mujer in de wetenschap van hardlopen, en we wisselen regelmatig e-mails uit over onderwerpen als deze (en zoals blijkt uit zijn artikel, delen we blijkbaar ook de angst voor reacties van onze echtgenotes op buitensporige hardloopschoenenaankopen). Het bleek dat hij mijn scepticisme deelde over de vraag of Boost net zo goed zou werken op een hardloper als het blijkbaar doet voor een metalen bal. Amby vertelde me dat hij wat vragen had gesteld over Boost en dat hij een artikel aan het schrijven was over de schoen voor zijn Peak Performance Blog op RunnersWorld.com. Dat artikel werd vandaag gepubliceerd en het is een geweldig stuk werk. Amby schrijft over hoe Runner's World de mechanische testresultaten Nike Air Max 2017 Donne bevestigde die adidas heeft geadopteerd, maar hij koopt ook niet Nike Epic React Flyknit Donne dat dit noodzakelijkerwijs een reden is om uit te gaan en $ 150 uit te Nike Air Max 95 Womens geven de schoenen. Hij schrijft dat de bal-valtest "... een machine- en materiaaltest is, geen test van lopers die hardlopen." Hij citeert van de ASTM (American Society for Testing and Materials) waarin staat dat "Schokdempende waarden die door dit worden bepaald" De testmethode, voor materiaalsystemen van sportschoeisel, correleert mogelijk niet met vergelijkbare waarden die worden ervaren door de hiel of voet van een hardloper. "Hij bespreekt de visie van bimoechanist Benno Nigg op de criteria waaraan moet worden voldaan voor energieteruggave van een schoen om waarde te hebben voor een hardloper . Hij bestrijkt nogal wat terrein. Wellcome interessant genoeg, deed Amby een beetje onderzoek naar de Nike Air Max 2017 Femme vraag of adidas fysiologische testen deed om te kijken of Boost Nike Air Vapormax Mens de economie ten goede komt en vond het volgende: "De meeste inspanningsfysiologen Nike Air Max 90 Mens geloven dat verhoogd energieterugkeer alleen zinvol is als het vermindert de hoeveelheid zuurstof die je gebruikt tijdens het hardlopen. Adidas heeft blijkbaar zo'n test uitgevoerd en ontdekte dat de boost-tussenzool het zuurstofverbruik met ongeveer 1 procent verlaagt in vergelijking met een EVA-middenzoolschoen van hetzelfde gewicht. Dat is een bescheiden hoeveelheid, afhankelijk van bevestiging, variabel tussen verschillende gebruikers, en geen goede reden om een ??hardloopschoen te dragen, tenzij je op zoek bent naar het wereldrecord. "
Publicité

MessagePosté le: 01/11/2018 02:59:34    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    MUAYTHAIFORUM Index du Forum -> MUAYTHAI FORUM -> MUAY THAI Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange