MUAYTHAIFORUM Index du Forum

MUAYTHAIFORUM Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

smeltende sneeuw en misschien als een

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    MUAYTHAIFORUM Index du Forum -> MUAYTHAI FORUM -> MUAY THAI
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Lumpinee master
Lumpinee master

MessagePosté le: 02/11/2018 02:57:49    Sujet du message: smeltende sneeuw en misschien als een Répondre en citant

De New Balance MT110 is een trailschoen die veel van de eerste belofte voor me hield, maar werd gedaan door een zool die overmatig was opgebouwd onder de laterale voorvoet. Dit zorgde ervoor dat mijn voeten naar binnen kantelden door gewoon in de schoenen te staan ??en leidde tot een aanval van achterste peesontsteking na een lange trailrun. Het lijkt erop dat de mate van de laterale opbouw nogal Nike Air Presto Womens variabel was, en sommige mensen vonden het erg opvallend, terwijl anderen het niet Nike Air Huarache Womens als een probleem zagen. Als een voorbeeld, mijn vriend Nate houdt Nike Air Huarache Femme van de MT110, maar toen hij mijn paar probeerde, merkte hij op dat het duidelijk schuiner was dan het zijne. Als niets anders, bevestigde dit voor mij dat ik niet gek ben. Ik wilde de MT110 nog eens proberen, en ik heb gehoord dat de laterale opbouw is afgenomen in de update die onlangs werd uitgebracht. Maar in plaats van de update vroeg ik New Balance of ik de MT110-winterschoen voor hen kon beoordelen omdat ik deze winter last heb gehad van een aantal vervelende omstandigheden in NH (onthulling: de hier beoordeelde schoenen werden gratis verstrekt door de fabrikant voor revisiedoeleinden). De MT110 bestaat al een tijdje, dus ik ga de zool hier heel oppervlakkig behandelen - voor zover Nike Air Max Command Donne ik weet is de MT110WR-zool identiek aan die op de MT110. De zool heeft een val van 4 mm (18 mm hak, 14 mm voorvoet) en voelt behoorlijk stevig Nike Air Max 90 Hombre onder de voeten. De buitenzool is bezaaid met diamantvormige nokken die zorgen voor behoorlijke tractie en bescherming is goed door de aanwezigheid van een rotsplaat in de voorvoet. Het belangrijkste voor mij is dat de laterale opbouw in deze schoen aanzienlijk minder prominent is dan in mijn originele paar MT110s - ik heb er zonder problemen tot 8 mijl opgelopen. Dit geeft mij grote hoop dat de MT110-update inderdaad dit probleem voorgoed heeft verholpen. Fit is hetzelfde als de standaard MT110 - knus door de hiel en middenvoet, met een zeer ruime toebox. Gewicht wordt weergegeven bij iets minder dan 9oz in maat 9.
Het belangrijkste verkoopargument voor de MT110WR is de waterdichte bootie die de bovenkant van de schoen omhult. Intern is de schoen in feite een geel bovenwerk dat lijkt op dat op de reguliere MT110. De bootie Nike Air Max 90 Donne bestaat uit een waterdichte stof die zich buiten het bovenwerk sluit en boven de veters tot aan de enkel omhoog ritst. De pasvorm rond de enkel is redelijk strak, maar ik heb niet geconstateerd dat deze vernauwend of ongemakkelijk is. Het is eigenlijk een behoorlijk indrukwekkend ontwerp (Nate plaatste enkele geweldige foto's van de bootieconstructie in zijn bespreking van de MT110WR). De bootie kan niet worden verwijderd, wat betekent dat dit een schoen is die waarschijnlijk alleen wordt verwijderd wanneer de omstandigheden het gebruik rechtvaardigen . Die omstandigheden zouden natte trailruns, sneeuw, smeltende sneeuw en misschien als een alternatief voor een traditionele hoes op een run zijn waar trailresten een probleem kunnen zijn. Ik heb de MT110WR meestal op natte, natte winterbanen hier in NH gebruikt. Dus de grote vraag is hoe goed deze schoen je tegen de elementen Nike Air Vapormax Femme beschermt? Mijn vonnis is dat het behoorlijk goed werkt. Een van de Adidas Superstar Mens problemen met waterdichte hardloopschoenen is dat als je ze nat maakt, het water de neiging heeft om binnen te blijven en een rommelige rotzooi te cre?ren. Het mooie van het bootie-ontwerp is dat het een strakke afdichting rond de enkel cre?ert om wateroverlast te voorkomen. De MT110WR houdt je niet helemaal droog als je je voet onderdompelt (ik heb dit met opzet getest) - er stroomt water door de ritssluiting naar binnen, maar het stroomt niet snel naar binnen (meer van een langzaam lek). Maar vanwege de bootie, water dat snel opwarmt, merkte ik nauwelijks dat mijn sokken vochtig waren totdat ik de schoenen uit deed. Als je niet van plan bent om je voeten onder te dompelen, zullen deze schoenen je waarschijnlijk droog houden, behalve de slechtste omstandigheden. Ik blijf deze recensie kort houden, want mijn echte Adidas Superstar Womens doel was om de schoen Nike Air Max 270 Hombre in natte omstandigheden op de proef te stellen. - het overtrof mijn verwachtingen. Het is niet volledig waterdicht, maar als je op zoek bent naar een schoen die je droog houdt wanneer het smerig is, dan zullen deze het heel goed doen. En ze bieden voldoende grip voor het rijden op besneeuwde, ijzige oppervlakken. Deze combo maakt de MT110 tot een uitstekende keuze als u op zoek bent naar een speciale wintersportschoen voor de winter.
Publicité

MessagePosté le: 02/11/2018 02:57:49    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    MUAYTHAIFORUM Index du Forum -> MUAYTHAI FORUM -> MUAY THAI Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange