MUAYTHAIFORUM Index du Forum

MUAYTHAIFORUM Index du ForumFAQRechercherS’enregistrerConnexion

band bij sommige mensen de neiging

Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    MUAYTHAIFORUM Index du Forum -> MUAYTHAI FORUM -> MUAY THAI
Sujet précédent :: Sujet suivant  
Auteur Message
Labi1995
Channel 7 master
Channel 7 master

MessagePosté le: 15/06/2018 02:58:06    Sujet du message: band bij sommige mensen de neiging Répondre en citant

Ik was een lange tijd gebruiker van een Fitbit Ultra activity tracker. Ik hield van dat kleine apparaatje en gebruikte het dagelijks voor een paar jaar. Helaas Nike Air Max Zero Dames had de Fitbit de slechte gewoonte om van mijn tailleband Nike Air Max 90 Pánské af te vallen en te verdwalen. Of ik zou vergeten het af te doen en het zou door de was gaan, of in een lade van de commode begraven raken. Meestal zou het opduiken na een paar dagen / weken vermist te zijn, maar het verdween ergens tijdens een vakantie in Disney World in februari en is sindsdien niet meer opgedoken. Ik moest de kleine man laten gaan en een vervanger zoeken.
Over het algemeen was ik dol op de Fitbit Ultra, maar als een afstandsagent was een van mijn grootste problemen met het apparaat dat hoewel het mijn looptrappen goed vastlegde, het een slechte taak was om stappen te tellen tijdens het hardlopen (het zou altijd onder een aanzienlijke marge onderlopen ). Na wat experimenteren stelde ik vast dat dit verband leek te houden met de locatie op mijn tailleband Nike Air Max 90 Mens Black - hardlopen met de riem aan mijn pols leverde veel Nike Air Max 90 Dámské Černá betere resultaten op. Daarom besloot ik dat mijn nieuwe fitnesstracker een model moest zijn dat op de pols was gemonteerd, en dus waren de Clip-stijl Fitbit One en Fitbit Zip als vervangingsopties. Ik wist dat er meer mogelijkheden zouden zijn om willekeurige bewegingen te meten als stappen met een apparaat om mijn pols, en dat het niet goed zou werken als ik mijn zoon in een kinderwagen zou duwen of tijdens het maaien van het gazon, maar als een hardloper de afweging van nauwkeuriger zou het vastleggen van mijn stappen op runs de moeite waard zijn.
Ik heb mijn opties teruggebracht tot drie: Fitbit Flex, Fitbit Force of de Garmin Vivofit. Ik heb de Flex snel ge?limineerd vanwege het ontbreken van een stap- / gegevensweergave. Nike Air Max 2016 Womens Ik vind het leuk om mijn nummers te zien. De Nike Air Max 98 Dames Fitbit Force was aantrekkelijk omdat ik al in het Fitbit-ecosysteem Nike Air Presto Womens zat, maar het was net teruggeroepen omdat de band bij sommige mensen de neiging had om huiduitslag te veroorzaken. Dat liet de Garmin Vivofit achter, die net was vrijgegeven.
Ik kocht de Garmin Vivofit binnen een paar weken na de release eerder dit jaar en gebruik hem sindsdien continu. Ik gebruik Garmin GPS-horloges al jaren, dus ik ben net zo ingebonden in het Garmin Connect-ecosysteem als ik in Fitbit was (waarschijnlijk ook). Als gevolg hiervan was de verandering eenvoudig. Over het algemeen ben ik erg onder de indruk, hoewel het apparaat wel een paar eigenaardigheden heeft, die ik hieronder zal beschrijven. Ik vind het geweldig om een ??fitness-tracker te hebben met een gemakkelijk leesbaar scherm in een Nike Air Max 90 Mens duidelijk zicht op mijn pols. Het geeft me een constante Adidas NMD Mujer herinnering aan hoe actief ik op een bepaalde dag ben geweest. En het Vivofit-scherm heeft een kleine rode balk aan de bovenkant die langzaam groeit tijdens perioden van inactiviteit - een goede herinnering om van je reet te komen en een beetje rond te bewegen om de bar te laten verdwijnen. In tegenstelling tot mijn oude Fitbit, vereist de Vivofit niet regelmatig opladen. Garmin beweert dat de batterij een jaar meegaat voordat hij moet worden vervangen (hij gebruikt eenvoudig vervangbare knoopcelbatterijen). Ik gebruik de mijne sinds maart dagelijks en heb de batterij nog niet hoeven vervangen - tot nu toe, zo goed!
Publicité

MessagePosté le: 15/06/2018 02:58:06    Sujet du message: Publicité

PublicitéSupprimer les publicités ?
Poster un nouveau sujet   Répondre au sujet    MUAYTHAIFORUM Index du Forum -> MUAYTHAI FORUM -> MUAY THAI Toutes les heures sont au format GMT + 1 Heure
Page 1 sur 1

Sauter vers:  

Index | Panneau d’administration | Créer un forum | Forum gratuit d’entraide | Annuaire des forums gratuits | Signaler une violation | Conditions générales d'utilisation
Template lost-kingdom_Tolede created by larme d'ange